Bliv medlem

Interesseret i at blive medlem af Dansk Marvineklub? Ved at blive medlem af foreningen får du mulighed for at blive en del af et fællesskab, hvor vi alle har en stor kærlighed til marsvin. Læs herunder omkring, hvad der medfølger i medlemsskabet, og hvad prisen er.

Kontigent

Priserne er årlige kontigenter, som betales pr. 1/1. Hvis indmelding er efter d. 1/7, er det halv pris.

Junior
175 kr
Under 18 år
Voksen
225 kr
18-64 år
Senior
175 kr
Over 65 år
Husstand
275 kr
Hele familien
Oprette stamtavler

Beløbet kan indbetales via:
Bankkonto: reg.nr. 1551 konto nr. 5807549
Giro: +01 5807549
MobilePay: 76077

Se priser ovenover.

Beløbet skal indbetales samtidig med betaling. Medlemsskabet starter ikke, før der er betalt kontigent.

Dit telefonnummer

Vejnavn og nummer

Postnummer og by

Medlemstype

Betalingsmetode

Husk at betale ved tilmelding. Medlemsskabet er ikke gyldigt før betaling.

Beløbet kan indbetales via:
    Bankkonto: reg.nr. 1551 konto nr. 5807549
    Giro: +01 5807549
    MobilePay: 76077

Se priser ovenover.

Prøvemedlemsskab

Et prøvemedlemsskab giver dig mulighed for at se, om du er interesseret i et medlemsskab på sigt. Registrerede opdrættere hos DMK har mulighed for at give et prøvemedlemskab med ved salg af et dyr.

Prøvemedlemskabet udløber pr. 31/12 i det givne år, dog gælder det også året efter hvis det er givet efter 1. september. Det kan kun tegnes 1 gang pr. person eller husstand. Ønsker man at fortsætte medlemsskabet efter udløbet prøvemedlemsskab, skal dette gøres via hjemmesidens bliv medlem.

Prøvemedlemsskab
    0 kr